Sortida de l’alumnat de Batxillerat a la UPC

El passat dijous 8 de febrer, els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat Tecnològic del nostre centre van realitzar una sortida a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per participar en dos tallers inclosos en programes per fomentar les STEAM (Science, Tecnology, Enginyering, Art and Mathematics) entre els alumnes d’ESO i Batxillerat.

Amb el projecte STEM&Tu de l’UPC s’ofereixen unes xerrades/tallers amb l’objectiu d’acostar els estudiants a la ciència i la tecnologia des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en concret.

Després d’una presentació inicial de les STEAM i la universitat, els nostres alumnes van poder realitzar un taller d’Electricitat i Electrònica i un altre de Comunicacions per Arduino impartits per estudiants de l’Escola de Telecomunicació.