Sortida al Teatre: L’assassinat del professor de matemàtiques

L’alumnat de 2n d’ESO ha anat a veure l’espectacle teatral “L’assassinat del professor de matemàtiques” al Teatreneu, en una adaptació lliure del llibre de Jordi Sierra i Fabras.

En l’espectacle es tracten diferents temes adreçats a l’alumnat de primer i segon de l’ESO i relata la història d’uns joves, que després de suspendre el seu examen de matemàtiques i la seva segona oportunitat per a aprovar, hauran de posar a prova el seu enginy per aconseguir superar amb èxit les diferents gimcanes.

Els enigmes, problemes i les proves faran que els alumnes adquireixin confiança i posin a prova amb humor, el seu enginy, valors i esforç per a arribar a aconseguir els seus objectius.

Tot això es completa amb les guies didàctiques, que els faran resoldre unes de les proves que apareixen en l’obra.

Una experiència numèrica!