SIMULTANEÏTAT D’ESTUDIS DE MÚSICA I DANSA AL FORT PIUS

El Fort Pius, centre amb prioritat en l’admissió per simultaneïtat d’estudis de música i dansa.

El Fort Pius, juntament amb l’Institut Poeta Maragall i Jaume Balmes, ha estat designat pel Consorci d’Educació de Barcelona per al curs 2023-2024 centres preferents per a l’alumnat que pretén fer estudis simultanis a l’ESO i en ensenyaments reglats de música i dansa.

Els centres que ofereixen aquesta prioritat, permeten adaptar els horaris i les assignatures per poder seguir simultàniament l’ensenyament professional de música o dansa –també, si s’escau, a la pràctica d’alt rendiment esportiu-.

Tots els alumnes en aquesta situació s’assignen per davant de la resta, fins i tot dels que venen de centres adscrits. És a dir, que l’alumnat que estigui cursant estudis ensenyament professional de música i/o dansa, passarà pel davant de l’alumnat dels centres adscrits.

Si us trobeu en aquesta situació, heu d’al·legar-ho en la casella habilitada a tal efecte en la vostra sol·licitud.

Per més informació, cliqueu aquí.