Tornem al Montseny!

El passat 28/01  continuarem amb el projecte que els alumnes de 3r duem a terme a l’escola natural del Montseny. En concret, durant aquesta visita hem tractat el tema dels bolets; què són, com es formen i on trobar-los. Per a dur a terme això, vam realitzar una sessió prèvia d’aprenentatge teòric en la qual vam diferenciar entre el que és un ésser viu, les seves funcions vitals i com aprendre a identificar-los, ja que molts dels éssers vius no realitzen la totalitat de les funcions, com és el cas dels bolets. Seguidament expliquem les parts d’un bolet, com es reprodueixen i on trobar-los.

Després de la sessió vam començar la cerca en grups de bolets utilitzant guants, lupes i un glossari amb els diferents tipus de bolets, diferenciant també la seva toxicitat.

Després vam tornar per a gaudi

r del meravellós men

ú que ens van preparar.

Vam tancar la sessió fent entre tots un mural en el qual  els nens van tractar de plasmar una creació que es pogués veure per generacions vinents.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *