BENVINGUTS A L’I-E TURÓ DE ROQUETES

RELAT DEL TURÓ

Els alumnes de l’I-E Turó de Roquetes, per celebrar la Diada de Sant Jordi, hem elaborat aquest relat que té com a títol: “El Drac Bondadós”. Esperem us agradi i gaudiu amb la seva lectura.
Hem participat tots els nivells, des de P3 fins a 4t de l’ESO.

OBSERVADORS DE LA PLATJA

Dins de les activitats programades per la Comissió Escoles Verdes, avui 7 d’abril, els alumnes de 6è de Primària i de 1r de l’ESO hem fet tres tallers a la platja de la Barceloneta ( Qüestionari als banyistes, mostreig de sorra per analitzar i respondre a un formulari), també evidentment, hem gaudit d’un magnífic dia de platja!!

Us deixem aquesta mostra!!

Transmissions

El dimarts dia 4 d’abril, l’alumnat d’optativa de música de quart varen poder gaudir al gimnàs de l’Institut Turó de Roquetes de TRANSMISSIONS, una xerrada sobre danses urbanes per Joves a càrrec Guille Vidal-Ribas i Javier Casado.

Col·laboradores del mes de novembre del 2016 per AUSOLAN

ColaboradoresCuina

La cuina de l’Institut-Escola Turó de Roquetes han estat escollides com a “Col·laboradores del mes de novembre del 2016” per AUSOLAN. La Irene Generoso és cap de cuina, la Belen Alonso és ajudant de cuina i la Fernanda Oliva és cuinera en el centre Escola Turó de Roquetes. Han sigut escollides per la seva honestedat i cooperació que mostren en el dia a dia del servei, ja que s’impliquen pel bon funcionament de la cuina. Sempre mostrant iniciativa per fer les tasques diàries i ajudant a tot l’equip quan ho necessiten. Enhorabona i gràcies per la vostra dedicació!!

DINARS DEL MÓN

Dins de les activitats proposades per la Comissió Escola i família, avui hem gaudit d’una jornada gastronòmica que anomenem Dinars del món. Això ens uneix i ens vincula molt fortament. L’experiència ha estat molt positiva i ens ha agradat molt a tots conèixer i tastar tots aquest meravellosos plats.

Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració, suport i dedicació.

Carnestoltes 5è

Malgrat el Carnestoltes, per motius climatològics, no es va poder celebrar, ens va suposar un munt de feina tant als alumnes, com a les famílies i als mestres.

Aquí teniu una mostra de com les famílies de 5è, demostren el seu talent alhora de fer capes i samarretes pels seus fills.

Moltes gràcies.