BENVINGUTS A L’I-E TURÓ DE ROQUETES

DINARS DEL MÓN

Dins de les activitats proposades per la Comissió Escola i família, avui hem gaudit d’una jornada gastronòmica que anomenem Dinars del món. Això ens uneix i ens vincula molt fortament. L’experiència ha estat molt positiva i ens ha agradat molt a tots conèixer i tastar tots aquest meravellosos plats.

Gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració, suport i dedicació.

Carnestoltes 5è

Malgrat el Carnestoltes, per motius climatològics, no es va poder celebrar, ens va suposar un munt de feina tant als alumnes, com a les famílies i als mestres.

Aquí teniu una mostra de com les famílies de 5è, demostren el seu talent alhora de fer capes i samarretes pels seus fills.

Moltes gràcies.

The Solar System

In 6th grade we have been working in THE SOLAR SYSTEM during the first term. The students worked in groups to do the final project and these are their final products.

We had a nice experience working with different materials and doing a research and a creative poster to illustrate the craft.