Eleccions consell escolar Curs 2021-22

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc.
En… Llegeix més»

PROJECTE INCIAL: VOLEM?

Aquest curs hem començat desenvolupant el projecte Volem? L’objectiu ha estat aprendre a treballar de manera cooperativa i entendre els elements i les fases d’un projecte, cada curs al seu nivell. La fase final ha consistit a realitzar les proves de vol dels prototips desenvolupats… Llegeix més»

PREPARATS!

Després del merescut descans de l’estiu, ho tenim tot a punt per emprendre el curs 2021-2022, i ho fem amb molta il·lusió i moltes ganes.
Ja podeu consultar el Dossier famílies i alumnes 2021-2022 a l’apartat de la web ‘Documents de centre’ (al… Llegeix més»