El passat 23 d’abril, l’esperit de Sant Jordi va omplir els passadissos i la CIBA amb una festa plena de cultura, emoció i creativitat. Però aquest any, la diada va tenir un valor afegit molt especial: tota la celebració va ser ideada, organitzada i dinamitzada per l’alumnat de 3r d’ESO.
Amb una gran implicació i entusiasme, els i les alumnes van assumir la responsabilitat de donar forma a la festa, des del disseny del programa fins a l’execució de les activitats. Durant setmanes prèvies, els diferents grups van treballar en comissions encarregades de diferents àmbits: escenografia, comunicació, logística, activitats lúdiques i lectura.
Entre les activitats destacades hi va haver un concurs de microrelats, un espai de lectura en veu alta multilingüe, alumnat d’Erasmus + de Brussel·les.
Gràcies a la seva iniciativa, esforç i compromís, els nois i noies de 3r d’ESO van demostrar que la joventut té molt a dir i a aportar. El seu lideratge ha estat clau per transformar la diada de Sant Jordi en una festa viva, participativa i plena de sentit.
Des del centre, volem felicitar-los i agrair-los una diada inoblidable que ha deixat empremta en tota la comunitat educativa.
Us deixem el vídeo d’aquell dia.


