Xerrada sobre Matriceria

Dimarts 21 de maig, l’alumnat de 2n de batxillerat artístic va rebre una interessant xerrada sobre Matriceria, un art vinculat a la ceràmica. Durant el curs 2019-20 s’implantarà un cicle formatiu al respecte adreçat a alumnes que s’interessin per temàtica de creativitat artística. És una aposta educativa de molt pes que aplegarà dos centres diferents, l’Institut de l’Ebre i l’Escola d’art de Tortosa. Van ser-hi presents els directors respectius, Armand Pons i Pili Lanau, fet que demostra la importància que donen a aquesta aposta educativa.
Els van fer cinc cèntims de les possibilitats laborals en l’àmbit de la matriceria. Van detallar les possibilitats del treball tècnic de diversos materials com l’esmalt. Al final es va poder fer efectiu un interessant debat sobre temes relacionats amb aquest cicle de grau superior.
Durant aquests dos cursos hem aconseguit apropar arts molt diverses als alumnes del batxillerat artístic, de la qual cosa podem estar molt satisfets.