Xerrada de Josep Ollé

Dilluns 18 de gener el Departament de música va organitzar una activitat acadèmica per als alumnes de 2n de batxillerat artístic, que va comptar amb la presència del compositor i músic tortosí Josep  Ollé i Sabaté, antic alumne del centre. Es va tractar d’una xerrada informativa sobre les possibilitats de l’estudi de la música en diverses modalitats tant  a nivell universitari com de conservatori. Va explicar les diverses ofertes pedagògiques i els itineraris acadèmics que es poden seguir, obrint als alumnes tot un ventall d’oferta força interessant. Va complementar l’explicació amb diversos vídeos sobre la seua activitat personal. Josep Ollé és ja un jove compositor contrastat, amb una important trajectòria en l’àmbit de la composició, i membre de grups corals d’arreu del país. Els alumnes van rebre doncs una important informació que els pot ser de molt ajut per al seu futur universitari o les seus possibilitats professionals.

IMG-20160119-WA0006 IMG-20160119-WA0005 IMG-20160119-WA0004