Visita de l’artista Marcel Romero

Dimecres 20 de desembre, els alumnes de 1r de batxillerat E, l’artístic, varen rebre la visita del jove artista Marcel Romero. El polifacètic Marcel els va explicar la seua evolució des de quan era alumne del nostre centre fa cinc cursos. Va realitzar cursos de joieria a la prestigiosa escola Massana de Barcelona, i actualment s’hi dedica professionalment. Participa en nombroses fires artesanes arreu de les Terres de l’Ebre. Va portar mostres de la seua obra i va explicar el procés de creació de les peces. Es tracta d’un artista molt complert, que properament es traslladarà a Portugal mitjançant un projecte de Garantia juvenil. També està molt relacionat amb el món de la música tradicional, atès que toca en diversos grups de grallers i saquers (sacs de gemecs). Va ser una xerrada molt didàctica que va apropar el món de l’artesania i a joieria als joves estudiants.