Visita de Franc Balart

Els alumnes de 2n de batxillerat D, l’artístic, han rebut la visita de Franc Balart, exalumne del nostre centre que actualment cursa la carrera de Publicitat i Audiovisuals a la URV. Els ha fet cinc cèntims del format dels seus estudis, així com els ha destacat les diverses sortides laborals al respecte. També han pogut veure un dels seus treballs de classe, un audiovisual enregistrat a la ciutat de Tortosa. Ha estat una visita força interessant gràcies a la qual ens ha permès establir un bon debat i aclarir molts conceptes sobre les carreres relacionades amb el cinema o la publicitat.