Taller de veu i cos

El passat divendres 16 de desembre l’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat que participa en el projecte del Liceu de Barcelona «El Monstre al Laberint» van gaudir d’un taller a càrrec de la professora de cant Montserrat Bella Roma de l’espai «Cos i Veu», situat a Tortosa. La classe impartida tractava d’un taller de veu i cos, ja que concretament l’alumnat de primer està cursant «Cor i tècnica vocal», una de les noves assignatures del nou currículum del Batxillerat.

El taller estava enfocat a l’aprenentatge de recursos per millorar l’harmonia corporal, la respiració, l’emissió de la veu… i així treure el màxim rendiment tècnic i emocional i aplicar-ho al dia a dia i, per suposat, al dia de l’actuació. Va ser una sessió dinàmica i lúdica de la qual l’alumnat va gaudir molt.