Sortida a Horta de Sant Joan

Didàctica sortida la que ha realitzat l’alumnat de 2n de batxillerat artístic als espais picassians d’Horta de Sant Joan. Com a comiat de la tutoria havien planejat aquesta visita a un dels pobles artísticament més potents de les Terres de l’Ebre, per tal de veure de primera mà un patrimoni artístic de nivell. Primerament, han visitat el museu Picasso, on han quedat entusiasmats amb el conjunt expositori en la seua globalitat: dibuixos excelsos, pintures representatives de la primera etapa cubista, fotografies picassianes, etc. Posteriorment han visitat l’antiga presó, on també hi havia una excel·lent exposició de dibuixos dels alumnes de l’Escola d’art de Vilanova i la Geltrú; la bellíssima església parroquial. Un passeig pel poble, amb els seus racons medievals i d’altres amb petjada picassiana, ha posat el punt i final a una excursió productiva i divertida.