Setmana de la ciència

Per tal de celebrar adequadament la Setmana de la ciència, que va tenir lloc entre el 9 de novembre i el 18 de novembre, el Seminari de Física i Química va organitzar tot un seguit d’activitats que han permès revitalitzar el fet científic, el qual, val a dir, s’ha fet ben visible en molts indrets del nostre centre.

L’alumnat de 1r d’ESO es va encarregar de la preparació d’un mural, situat a l’entrada del centre, en el qual van incloure diversos dibuixos d’estris de recerca científica acompanyats per les lletres corresponents a la setmana de la ciència i una relació de les diverses activitats previstes.

Al passadís de la planta baixa es pot visitar els cartells sobre curiositats científiques, dels quals ha tingut cura l’alumnat de 2n d’ESO, a més dels de petites investigacions que han fet els de 1r d’ESO.

A la primera planta, es troben tot un seguit de cartolines que donen vida a la curiositat per la ciència realitzats per l’alumnat de 3r d’ESO i els de l’optativa de Cultura científica de 4t d’ESO qui s’han encarregat de la seua realització.. Tanmateix, es completa l’activitat amb el mural de l’esquema dels acceleradors de partícules que hi ha al CERN de Ginebra (Suïssa).

Durant les classes també es va passar una de les pel·lícules estel·lars de l’àmbit científic, “2001, una Odissea de l’espai”.

Les professores Núria Noguera i Dolors Vidal han estat les dinamitzadores d’una activitat que ha il·lustrat el nostre centre tant estèticament com en difusió del contingut. La idea central és la difusió de la ciència i fer-la atractiva. Es mereixen el nostre reconeixement!