RUTA MANUEL PÉREZ BONFILL

El 21 de juny, en el marc dels actes de Tortosa capital de la cultura catalana, s’organitzarà la ruta Manuel Pérez Bonfill, fruit del treball de recerca de l’alumna de 2n de batxillerat humanístic Anna Tomàs. Es realitzarà en quatre espais diferents de la ciutat, que remembraran la faceta com a docent, polític antifeixista, escriptor i vida familiar del nostre professor de sempre. És una activitat organitzada conjuntament entre l’Ajuntament de Tortosa i el nostre centre. L’autor del cartell és l’alumne Gerard Fabregat, del 4t d’ESO artístic.