Recitació poètica de l’obra de Manuel Pérez Bonfill

Dijous 5 de novembre va tenir lloc l’acte de recitació poètica de l’obra de Manuel Pérez Bonfill, en el marc de la celebració del seu norantè aniversari. Es va celebrar al Forn de la Canonja, un local esplèndid ideal per a aquest tipus d’acte literari, el qual es va omplir de gom a gom. Vam poder escoltar la salutació del president d’Òmnium Cultural a les Terres de l’Ebre, Josep Moragrega; la glosa sobre la figura de l’històric literat i professor Manolo per part d’Emigdi Subirats; i les recitacions d’escriptors de les Terres de l’Ebre com Jesús M. Tibau, Lluís Martín Santos, Rafael Haro i Manel Ollé. També van intervenir en l’homenatge la regidora de cultura de Tortosa Dolors Queralt, el director de l’institut Joan Serra, el president de l’AMPA Ricardo Gascon, la directora de l’Antena Cultural de la URV Núria Gil, la secretària del centre Montse Aleixendri, el director del centre de normalització lingüística a TE Jordi Duran, l’exprofessor del claustre de l’institut Octavi Iglesias, l’artista Ferran Vilàs i l’exdirector del centre Francesc Lahosa. L’alumne Òscar Ologaray va acompanyar Emigdi Subirats al violí en la seua recitació poètica.

IMG-20151106-WA0001