Recitació a l’homenatge a Gerard Vergés

El passat dissabte 24 d’abril els alumnes Gerard Fabregat, Dani Fetescu i Neus Hierro, del 4t ESO humanístic, acompanyats a la guitarra per Jordi Vidiella, del 4t ESO tecnològic, van prendre part en l’habitual acte d’homenatge a la figura del poeta tortosí Gerard Vergés i Príncep (1931-2014), una de les grans veus poètiques catalanes de la segona meitat del segle XX i principis de l’actual, que ens va deixar durant la diada de Sant Jordi de 2014. En un acte públic, enguany dedicat a la Tortosa de Vergés, van haver-hi recitacions d’alumnes de dos dels instituts públics de la ciutat i del centre privat on es cursa el batxillerat. La recitació juvenil esdevenia l’eix conductor de la commemoració anual en remembrança del gran poeta català.