Programació d’activitats extraescolars curs 2014 / 2015

Com cada curs, l’AMPA posa a disposició de l’alumnat de l’Institut les següents activitats extraescolars. Si esteu interessats en alguna d’elles, empleneu la butlleta d’inscripció indicant quina o quines voleu fer i deixeu-la a ka Consergeria del Centre.

Termini d’inscripció fins al 15 d’octubre.

El començament de les activitats serà a partir del 20 d’octubre i estaràsupeditat al nombre d’inscrits.

El preu de cada activitat es de 15 € /mes, amb pagament bimensual i per avançat.
Podeu descarregar-vos el PDF amb tota la informació i la butlleta d’inscripció, que haureu de dipositar a la consergeria del Centre o enviar per correu electrònic a l’AMPA:  ampa@iesbau.net.

Llistat d’activitats programades:

• ALEMANY:  Mercè Mola. Dilluns 16:00 h
  • Repàs de CASTELLÀ (ortografia, sintaxi …):  Montse Ruiz. Dimarts 16:00 h
  • Repàs de CATALÀ:  Olga Gas. Dimarts 17:00 h
  • Nivell avançat de FRANCÈS:  Alícia Lores. Dilluns 16:30 h
  • Conversa amb ANGLÈS:  E. Subirats. Dilluns 17:30 h
  • Iniciació al RUS:  E. Subirats. Dilluns 16:30 h
  • Repàs de MATEMÀTIQUES:  C. Ropals. Divendres 17:00 h
  • Repàs de QUÍMICA/ FÍSICA:  C. Ropals. Divendres 18:00 h

Arxius adjunts

Adobe Acrobat Document Activitats AMPA curs 2014 (pdf 86 Kb)