Premis UB-Santander a Treballs de Recerca de Batxillerat. Edició 2021

La Universitat de Barcelona amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge i la recerca, i també d’establir i consolidar els vincles amb els centres d’ensenyament de secundària, convoca els Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat.

Avui, 5 de juliol de 2021, ha tingut lloc l’acte de lliurament dels premis UB – Santander i, Marc Blanch, alumne de Batxillerat de l’Institut Dertosa, del curs 2020-21, ha estat seleccionat entre els 5 finalistes en la modalitat de la Facultat de Belles Arts.

A causa de les mesures de seguretat i a l’aforament limitat, a l’acte només hi ha pogut assistir els finalistes. Tot i això, hem pogut acompanyar al nostre alumne en un moment tan important de la seva trajectòria acadèmica, ja que l’acte ha estat retransmès en directe en streaming des del paranimf de la Universitat de Barcelona.

El jurat ha destacat l’alt nivell dels treballs presentats i també han fet pales la dificultat i minuciositat amb la qual s’ha fet la valoració dels treballs. Entre un total de 950 treballs presentats al premi i els 55 de la seva modalitat, el nostre alumne, Marc Blanch ha estat seleccionat finalista i se li ha atorgat el 4 premi dins de la seva modalitat.
Enhorabona, Marc!