Nedada Solidària el dia Mundial Contra el Càncer Infantil

L’Institut Joaquin Bau de Tortosa coincidint amb el Dia Mundial Contra el Càncer Infantil vol organitzar una activitat per adherir-se i donar-hi suport.
.
El dimecres 15 de febrer volem realitzar una Nedada Solidària a les instal·lacions de les Piscines Municipals de Tortosa.

L’organització de l’activitat anirà a càrrec del Departament d’Educació Física del centre amb la col·laboració de Tortosaesports, i amb el suport de la Lliga Contra el Càncer de Tortosa, l’AMPA del centre, la Delegació d’Esports de la Generalitat de Catalunya i el Club Natació Tortosa.

L’activitat tindrà un horari de 11:00 a 15:00 hores de la tarda.

L’activitat estarà oberta a les escoles i instituts de Tortosa, els centres de primària, alumnes de cicle superior, i l’alumnat dels centres de secundària Instituts. També podran participar, professors/es, pares i altres.

L’activitat consta de dues parts: una primera on els participants rebran informació referent al Dia Mundial Contra el Càncer Infantil de 10 minuts i una segona on podran nedar durant 30 minuts aproximadament. L’objectiu que es busca és sensibilitzar i conscienciar a qui hi participi i donar-li sentit a la pràctica esportiva que realitzaran.

Tot aquell alumne o adult que hi participi pot de forma lliure i voluntària fer una aportació d’1 euro. La recaptació es lliurarà a l’Associació Nens amb Càncer AFANOC Tarragona www.afanoc.org.

El departament d’Educació Física es farà càrrec de l’organització i control de l’activitat.

Horari de les nedades solidàries:

11:00 a 12:30: ESCOLES DE PRIMÀRIA

12:30 a 14:30: INSTITUT DE SECUNDÀRIA

14:30 a 15:00: PARES, FAMILIARS, ALTRES…

nedada