Mostra de Fotofilosofia 2013

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquestes són les sis fotografies seleccionades per participar en la Mostra de Fotofilosofia 2013. La selecció, feta pel Seminari de Filosofia i el Departament de Visual i Plàstica del centre, no ha estat gens fàcil ja que comptàvem amb un total de seixanta imatges i només un 10% podien ser presentades al concurs. La finalitat d’aquesta Mostra és enriquir el pensament filosòfic tot aprofitant la creativitat de l’alumnat i cercant noves formes de col·laboració entre els Departaments. En aquest cas cal destacar la feina feta pels alumnes de Cultura Audiovisual.

L’objectiu és aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia.

L’entrega de premis es realitzarà el proper 20 de novembre tot coincidint amb la Jornada Mundial de la Filosofia decretada per la UNESCO.