L’INSTITUT DERTOSA SIGNA CONVENI AMB EL CLUB D’ATLETISME TERRES DE L’EBRE (ATE)

L’acord de col·laboració entre el centre i l’entitat esportiva ATE representa un pas més en la vinculació amb el teixit esportiu del territori a través del qual es mantenen sinèrgies que afavoreixen l’alumnat amb dedicació a les diferents disciplines.

Els professionals del club podran intervenir com a personal de suport en la matèria d’educació física o en l’organització de jornades significatives com Sant Tomàs i aquell alumnat que ho desitgi podrà assistir i participar de les classes i entrenaments.

Com a centre d’atenció preferent en la pràctica esportiva ens satisfà l’ampliació d’aliances amb el sector tenint present que l’educació passa necessàriament per la pràctica esportiva en qualsevol de les seves modalitats.