INTERCANVI AMB L’IGS SASSENBURG

Dilluns 6 de febrer van arribar els 18 alumnes i les 2 professores de l’IGS Sassenburg, a la baixa Saxònia. A la nit ja vam realitzar la primera trobada en una popular hamburgueseria tortosina, en la qual se’ls va repartir tot el programa d’activitats setmanal.
Dimarts dia 7 van rebre la presentació per part del director Joan Serra, i dels professors responsables de l’intercanvi del Departament de llengües estrangeres, Emigdi Subirats i Maribel Pegueroles.

Durant el matí van assistir a classes de música i de castellà, i van realitzar una interessant activitat d’anglès financer amb el 1r de Batxillerat econòmic, i van assistir a uns enregistraments de diàlegs en alemany per part dels alumnes de l’optativa de 4t d’ESO. A la tarda, van fer una visita al museu de Tortosa, a l’antic escorxador, durant la qual varen fer ús dels àudios en llengua anglesa.

Finalment, al vespre es va realitzar una trobada a una popular botiga de vins de img-20170207-wa0004

img-20170207-wa0006

img-20170207-wa0007

img-20170207-wa0008

img-20170207-wa0009Ferreries, a la qual van assistir diversos pares que van gaudir de la degustació.