Intercanvi amb l’IGS Sassenburg

Durant la segona jornada de l’intercanvi amb l’IGS Sassenburg va tenir lloc una bicicletada , en la qual van participar l’alumnat i el professorat alemany a un hort ecològic situat a la veïna població d’Aldover, acompanyats de les professores Ruth Avinyó (departament de llengües estrangeres) i Eugènia Vilaubí (departament de biologia). Van rebre la informació en anglès per part del seu propietari. Els i les alumnes varen comprar cítrics i varen gaudir moltíssim de l’activitat. Finalment, es varen desplaçar a la població de Xerta on van poder veure racons vora riure i fer una visita al nucli antic de la població riberenca.
Dijous 7 de febrer l’alumnat català i alemany que participa en l’intercanvi, i els que cursen l’assignatura d’alemany al nostre centre, van anar a visitar la ciutat de Barcelona, en la ja tradicional sortida a la capital catalana. Van gaudir de la bellesa de la ciutat i van disposar de molt temps lliures durant el qual van poder aprofundir en llurs relacions personals. Va ser un dia de gaudi i profitós, que de ben segur recordaran molt especialment l’alumnat de l’IGS Sassenburg.
Divendres 8 de febrer l’alumnat i el professorat de l’IGS Sassenburg, i els alumnes d’alemany de 1r de batxillerat, han realitzat una visita al museu de Tortosa on han pogut comprovar la llarga història de la ciutat. Després han realitzat algunes fotografíes a les lletres Tortosa i han passat pel mercat municipal.