Els caça-artistes comparteixen el seu art durant la jornada de St Tomàs

La passió per la cultura del manga ha unit alumnes diversos en un projecte de divulgació i creació d’aquest estil, el qual compta cada vegada amb més seguidors i seguidores.

Durant el dia de St Tomàs, els alumnes van vendre microobres i pulseres d’elaboració pròpia. La recaptació anirà destinada a les activitats que tenen previstes per a aquest curs dins del taller Manga.

La seva consolidació com a grup s’ha fet encara més evident des què existeix un espai on poder plantejar iniciatives i desenvolupar el seu talent artístic. Un treball que, des del principi, ha estat conduït i tutelat per la integradora social del centre: Araceli Villalbí.

Els artistes van ser fortament aplaudits pel públic de la sala d’actes, fet que encara dona més força i reconeixement a aquests superherois de carn i ossos.

Felicitats!!!