Eleccions al Consell Escolar 2016

consell-escolar

Benvolgudes famílies.

Enguany hi han eleccions al Consell Escolar del centre i us invitem a participar-hi.

El Consell Escolar es composa de diversos sectors de la comunitat escolar: professors, pares i mares d’alumnes, alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE).

Pel que fa a l’AMPA, tenim que estar representats amb dues persones, per la qual cosa us animem a que presenteu una candidatura per representar-nos a totes les mares i pares d’alumnes.

Us adjuntem la documentació facilitada pel centre a fi que considereu l’oportunitat de presentar-vos i conèixer de primera mà les decisions que es prenen en aquest organisme.

Com a AMPA, si no hi ha cap mare o pare que presenteu candidatura, en presentarem una composada per membres de la Junta directiva, però si desitgeu participar-hi, us farem costat sense cap problema.

Calendari:

• Els terminis per presentar candidatura són de l’11 fins el 23 de novembre.
  • El dia de la votació de les mares i pares d’alumnes és el 29 de novembre.

Documents adjunts:

• Calendari de tot el procés d’eleccions.
  • Model per presentar la candidatura. També el podeu trobar a secretaria.
  • Convocatòria de les eleccions al Consell Escolar.

Arxius adjunts

Adobe Acrobat Document Calendari eleccions Conse (pdf 200 Kb)
Adobe Acrobat Document Candidatura eleccions Con (pdf 653 Kb)
Adobe Acrobat Document Convocatòria eleccions C (pdf 667 Kb)