El món casteller al centre – Reunió 21/11 a les 20:00

Salutacions cordials estimat professorat, alumnat i familiars,

El món casteller està vivint el millor moment de la seua història. Des de fa un temps es considerat patrimoni immaterial de la humanitat per la UNESCO i tant a Amèrica com a Xina està començant a agafar embranzida.
L’èxit de la cultura castellera es deu principalment als valors que transmet i fomenta. Valors tals com la presa de consciència i de responsabilitat, la cooperativitat, l’estimulació de la confiança en l’equip, l’emotivitat i la responsabilitat entre molts d’altres. Tots aquests són valors positius que ajuden a enriquir no només els individus sinó també les relacions entre persones.
En tant que patrimoni cultural català i espill per una bona educació s’està contemplant la possibilitat d’erigir un grup de castellers alnostre Institut per tal d’optimitzar la relació entre els alumnes i els seus familiars així com també amb els professorat. És pertinent que el món educatiu recuperi ideals com els que transmeten els “Castells” cosa que permetrà l’enriquiment cultural i educatiu del centre així com també del territori ebrenc.
presència de Guillermo Soler, gerent de la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya.

Att. Ampa Joaquim Bau