Dissabte 18 d’octubre, I Jornada del Campionat Escolar de Rem

Dissabte 18 d’octubre, ha tingut lloc la primera jornada del Campionat Escolar de Rem del Baix Ebre, on han participat els remers del nostre institut.

S’ha de destacar el bon paper de tots ells, que han contribuit a que el Bau vagi segon en la classificació de centres (superat per Sagrada Família, que tenen també la puntuació d’alevins, que nosaltres no tenim).
Els remers cadets participants han estat: J.Oriol Bouzas, Àlex Vizcaino, Paula Cid, Júlia Blasco, Ester Benedicto, Anna Kayser, Paula Anguera, Blanca Adell, Alba Oraà i Mireia Llambrich.
I com a remers infantils, Laura Oraà, Paula Roda, Sandra Vallés, Jon Castillo i Toni Giménez.
El temps ha acompanyat i s’ha gaudit d’un molt bon ambient.
Us esperem a la propera jornada, prevista per al 20 de desembre i per a què aneu fent boca, us pengem algunes fotos.

Galeria fotogràfica