PracticArt

Aquest any a Sant Tomàs hi ha hagut molts nous tallers, un d’ells PracticArt. El taller va començar sobre les 11:30 i va acabar a les 14:30. L’activitat la portaven els alumnes de segon de batxillerat artístic juntament amb la professora de plàstica Neus Llatje i Rosa Curto.

El taller consistia en passar-s’ho bé dibuixant i a la vegada aprendre’n. També hi havia diferents obres exposades pels passadissos i a l’entrada de l’aula 40. Quan els alumnes entraven a l’aula, els nois i noies de 2n de batxillerat els proporcionaven material per a dibuixar i si calia els donaven indicacions de com fer-ho.

Tots vam passar una bona estona dibuixant elements del nostre entorn de forma realista. Alguns alumnes van voler pujar simplement per a visitar l’aula ja que no és gaire coneguda pels estudiants d’ESO. És una aula que no és tan petita com les altres del centre, ja que els alumnes van allí a concentrar-se per dibuixar. És una aula espaiosa i amb moltes finestres per a que entri la llum de forma natural.

Un dels millors tallers de Sant Tomàs per relaxar-te i passar-t’ho molt bé. Realment va valdre la pena pujar tantes escales!

Nerea Sánchez i Saray Curto 3r ESO A

1. nEus llAtje

Molt bé ,Nerea i Sarai, la vostra ressenya dóna ganes de dibuixar, que és el que volíem aconseguir. Així que ,moltes gràcies.
    Només 2 detalls:
    en l’activitat estaven implicats toooots els alumnes de Batxillerat d’Arts Plàstiques, és a dir, també els de primer , que van ser els que van tutoritzar el taller a l’aula i van anar muntant la peça resultant al passadís de la planta baixa.
    I de professores n’érem tres, Rosa , jo i també Susanna Castell.
    En el periodisme, les coses com són. 😉

nEus

1. nEus llAtje

ostres! Ara veig que l’article era del curs passat!!! Jo parlavad’enguany, 2015!!!!!
      Vaja pos, ho sento!