Voluntariat Gran Recapte 2021

Els passats divendres 19 i dissabte 20 de novembre, l’alumnat de l’Institut Dertosa va participar en el Gran Recapte d’Aliments. El voluntariat va dur-se a terme en un hipermercat situat enfront del centre. La finalitat del Gran Recapte és la recollida d’aliments per ser distribuïts entre els més necessitats. Enguany, per la situació que va provocar la COVID-19 i tal com es va fer l’any passat, la col·laboració ha consistit en una aportació econòmica que es podia fer directament a la caixa de l’establiment o mitjançant l’aplicació Bizum. Una quarantena d’alumnes hi han pogut participar.