Setmana de la Ciència 2018 (Dep.Matemàtiques)

Durant els dies 14 a 16 de novembre de 2018 el departament de matemàtiques va organitzar dues activitats per celebrar la Setmana de la Ciència.
La primera, vam posar a la biblioteca els jocs d’estratègia, lògica i càlcul … que tenim al departament, semblants als del MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya). L’alumnat de 1r d’ESO, grup a grup, i acompanyat del professorat de matemàtiques, va poder resoldre cadascun del 17 jocs muntats.
Ens van acompanyar, com el curs passat, dos grups de 6è de primària de l’Escola de Ferreries i dos grups de 1r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús. Aquests darrers, amb l’ajuda d’alumnat de 3r d’ESO, que feien de monitors, van poder jugar amb els jocs de taula que hem comprat fa poc: Set, Quarto, Triovision i altres. Gràcies a Carme Audi i Alberto Esteban per la seva col·laboració.

La segona activitat va ser una taula rodona organitzada conjuntament amb el departament de ciències naturals. Els ponents van ser tres exalumnes del centre: Miquel Pinyol, físic i metge, Marc Aixarch, ambientòleg i botànic i Judith Camps, biòloga marina (estudiant).
Per acabar una sorpresa, aviat tindrem més peces: