Set alumnes de 2n de Batxillerat amb notes finals superiors al 9,59 obtenen Matrícula d’Honor

Donem l’enhorabora a les set alumnes que en aquesta promoció rebran la distinció de matrícula d’honor: Martina Montesó Sanz, Laia Miravalls Valls, Laura Carbó Bel, Mar Ventura González, Laura Marin Gorgas, Laia Alegria Sayas i Clara Valls Moreso.

Així mateix felicitem també l’alumnat que ha superat la mitjana de 9 i que rebrà les matrícules de centre pels seus expedients acadèmics d’excel·lent. Són: Marc Altadill Bayo, Aquib Chaudry Shaheen, Dylan Bautista Cases, Júlia Añó Bort, Maria Daudén Balagué, Gemma Gil Gisbert, Júlia Royo Rosselló i Laia Gombau Deosdad.

Us desitgem un llarg camí ple d’èxits. MOLTES FELICITATS!