Prohibit no tocar, necessari pensar.

El curs passat va ser la primera vegada i hem volgut repetir l’experiència. Des del dia 8 al 12 de gener s’han preparat els jocs d’estratègia, lògica, càlcul… que tenim al departament de matemàtiques, semblants als que hi ha al MMACA (Museu de Matemàtiques de Catalunya). L’alumnat de 1r i 4t d’ESO, grup a grup i acompanyats pel professor/a de matemàtiques corresponent, ha intentat resoldre cadascun dels 17 jocs muntats.

També han pogut fer l’activitat un grup d’alumnes de 6è de primària de l’Escola de Ferreries i un altre grup de 1r d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané de Jesús. Gràcies als companys German Benaiges i Alberto Esteban.