Problemes a l’esprint de batxillerat

Una altra vegada un grup d’alumnes de 1r i 2n de batxillerat ha participat en la prova de matemàtiques “Problemes a l’Esprint”. Ho van fer el dimecres 5 de febrer de 2020.

És una activitat en línia adreçada a equips de centre organitzats de la manera que en cada centre es consideri més eficaç.  Únicament s’ha trobar un grup d’alumnes que vulguin participar en una activitat col·laborativa de resolució de problemes.

La denominació de “a l’esprint” prové del fet que el centre guanyador és el primer que envia totes les solucions correctes a les qüestions de matemàtiques que es plantegen.

Aquesta vegada ha costat una mica resoldre’ls totes però al final s’ha aconseguit i fins i tot s’han resolt els tres problemes de propina.

Fa goig veure-us pensant i xalant amb les matemàtiques.