Premi especial del concurs vídeoMAT.

L’ALUMNAT DE 1r D’ESO C REP EL PREMI ESPECIAL DE LA CATEGORIA DE 1r I 2n D’ESO DEL CONCURS vídeoMAT 2020

El jurat del vídeoMAT2020, format per representants del CESIRE del Departament d’Educació, del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA), de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya (FEEMCAT), de la Societat Balear de Matemàtiques (SBM-Xeix), de l’Escola Andorrana, de l’eduCAC, del Museu del Cinema de Girona, de l’Àrea de Cultura Digital del Departament d’Educació i per persones independents del món de les Matemàtiques i el món audiovisual, ha acordat concedir el premi especial a la categoria de 1r i 2n d’ESO al vídeo elaborat pels xiquets i xiquetes de 1r d’ESO C del nostre centre titulat: “Quantes persones diferents hi ha?”

És el segon any consecutiu que alumnat del centre resulta premiat en aquest concurs, no podem estar més contents. Moltes felicitats a tot l’alumnat participant.

Trobareu més informació al web: http://www.videomat.cat/

A continuació podeu veure el vídeo premiat: