Preinscripció ESO

Avís: Estem actualitzant la informació de la preinscripció per al curs 2020-2021.

Taulell d’anuncis

TERMINIS

Del 13 al 22 de maig: Telemàtica

Del 19 al 22 de maig: Presencial (sols amb cita prèvia)

Com a prevenció davant el coronavirus, es recomana la preinscripció telemàtica.
Per a casos excepcionals, la preinscripció es pot fer de forma presencial. Per fer-ho, és obligatori demanar cita prèvia a partir del dia 13 de maig a través del següent enllaç o per telèfon al centre (977 50 13 10) en horari d’atenció al públic.

Enllaç a l’aplicatiu de cita prèvia.

Atendrem les seves consultes per correu electrònic i per telèfon.

Correu electrònic: e3004438@xtec.cat
Horari d’atenció telefònica: de dilluns a divendres de 09:30 a 13:30.

QUI HA DE FER LA PREINSCRIPCIÓ?

• Alumnat que el proper curs començarà 1r d’ESO.
  • Alumnat procedent d’altres centres que vol cursar 2n, 3r o 4t d’ESO a l’Institut Dertosa.
  • L’alumnat de l’Institut Dertosa que desitge continuar a l’Institut Dertosa no ha de fer cap preinscripció.

INSTRUCCIONS I DOCUMENTACIÓ

Preinscripció telemàtica: del 13 al 22 de maig
  1. Empleneu el formulari oficial a través del portal preinscripcio.gencat.cat. Al Pas 1, heu de seleccionar l’opció “Per internet” i seguir les instruccions que allí s’indiquen.
  2. Empleneu el formulari de tria d’optatives i/o itineraris de l’Institut Dertosa a través de l’enllaç corresponent:
  3. Envieu la següent documentació, escanejada o fotografiada, al correu electrònic oficial del centre (e3004438@xtec.cat). Des de l’institut els confirmarem la recepció de la sol·licitud.
    • Resguard de la sol·licitud (s’obté automàticament després d’omplir el formulari de preinscripció i executar l’opció “enviament” des de l’última pantalla).
    • Llibre de família
    • DNI de l’alumne/a (o NIE, si és estranger)
    • DNI del pare o la mare de l’alumne/a (o NIE, si és estranger)
    • Targeta sanitària alumne/a (TIS)
    • Les persones que al·leguen el compliment d’un o més criteris de prioritat (específic, general o complementari) han de presentar la documentació corresponent per a cada criteri.

Preinscripció presencial (per a casos excepcionals i sols amb cita prèvia): del 19 al 22 de maig
  1. Empleneu el formulari de sol·licitud.
  2. Empleneu el formulari de tria d’optatives i/o itineraris de l’Institut Dertosa.
  3. Presenteu els formularis i la documentació acreditativa a la secretaria del centre.
    • Formulari de la sol·licitud emplenat.
    • Formulari de tria d’optatives emplenat.
    • Original i fotocòpia del llibre de família
    • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne/a (o NIE, si és estranger)
    • Original i fotocòpia del DNI del pare o la mare de l’alumne/a (o NIE, si és estranger)
    • Original i fotocòpia de la targeta sanitària alumne/a (TIS)

Altres dates importants

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h