L’Institut Dertosa col·labora amb la Fundació La nineta dels ulls

El passat 10 de novembre, l’Institut Dertosa va col·laborar amb la 3a jornada de les Superheroïnes i els Superherois, organitzada per la fundació “La nineta dels ulls”.

L’alumnat de l’Escola d’Hoteleria de l’Institut Dertosa va preparar galetes solidàries i altres elaboracions, que es van vendre al preu d’1€, per recaptar fons per a la recerca del retinoblastoma, el càncer ocular més freqüent en infants menors de 6 anys. L’alumnat del Batxillerat Internacional va ser l’encarregat de gestionar els punts de venda, en el marc de les activitats de la matèria CAS.

Gràcies a la col·laboració de l’alumnat i professorat, es van poder recaptar 334 €!

Moltes gràcies a tothom per la implicació i la col·laboració!