Les dones a la ciència

A la matèria de Física i Química de 2n d’ESO han volgut donar visibilitat a les contribucions que les dones han fet a la ciència al llarg de la història, per tal de donar referents femenins als futurs i futures científiques.

Els alumnes han vist les animacions del projecte “La dona en la ciència” del Museu de Ciències Universitat de Navarra on s’expliquen les biografies de científiques rellevants en diversos camps del coneixement (https://mujeresconciencia.com/2019/11/19/serie-de-animacion-la-mujer-en-la-ciencia/). Amb aquesta informació, els alumnes han elaborat pòsters inventant un eslògan que animi a les dones a estudiar ciència.

Aquestes són algunes de les seves creacions: