L’alumna Judit Sorribes queda en 4ª posició a l’Olimpíada Espanyola d’Economia

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

La Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili ha organitzat la fase local de l’Olimpíada d’Economia que va dirigida a l’alumnat de segon de batxillerat que cursa la matèria d’economia de l’empresa. El dia 31 de maig es va celebrar la prova de la fase local a Reus, on s’hi van presentar 99 estudiants i Judit Sorribes Serra, alumna de l’Institut Joaquín Bau de Tortosa, va obtenir la posició número 1. Els tres primers classificats de cada fase local poden participar en la fase nacional. Aquest any, la ciutat d’Albacete ha acollit la IV Olimpíada Espanyola d’Economia els dies 27, 28 i 29 de juny, organitzada per la “Universidad de Castilla la Mancha”. Les proves de la fase nacional fan referència als programes oficials de les matèries d’economia i d’economia de l’empresa de batxillerat. Judit Sorribes Serra, alumna de l’Institut Joaquín Bau, ha participat representant a la Universitat Rovira i Virgili i sobre un total de 84 estudiants d’arreu de tot l’Estat Espanyol ha obtingut la posició número 4. Finalment, cal remarcar, que la fase nacional de la V Olimpíada Espanyola d’Economia, a celebrar el proper any, es realitzarà a Reus i serà organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili.