I Olimpíada de Geografia

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 14 de març de 2013, set alumnes de 2n de batxillerat del nostre Institut van participar en la I Olimpíada de Geografia, organitzada per la Facultat de Geografia i Turisme de la URV i el Col·legi de Geògrafs de Catalunya.  La Facultat està ubicada en un nou i flamant edifici a la població de Vila-seca, al Tarragonès. Els alumnes participants eren Robert Albiol, Néstor Altaba, Òscar Cabrera, Juan Pedro Llorca i Àlex Suñer de 2n de bat C, i de 2n de bat D hi van assistir Aleix Bertomeu i Gerard Calvera. Els professors acompanyats van ser els Srs. Jose Martín i Toni Cid, tots dos del Seminari de Geografia i Història de l’Institut.

La prova està dirigida a tots els alumnes de la demarcació de la URV que cursen l’assignatura de Geografia a 2n de batxillerat i consisteix en preguntes tipus test de diferents aspectes de la geografia: física, política, econòmica, demogràfica  i medioambiental.

Els resultats no van poder ser més satisfactoris, el Joaquin Bau va obtenir el premi al millor centre participant. A més, l’Aleix Bertomeu va quedar el tercer en la categoria individual, la qual cosa significa que els propers 13 i 14 d’abril participarà a Madrid a la fase estatal de la competició.

La nostra enhorabona a tots els participants, i, és clar, en especial a l’Aleix Bertomeu, a qui desitgem molta sort a Madrid.

Toni Cid, professor de Geografia.