Haikus matemàtics.

L’alumne de 3r d’ESO, Èric Falcó, guanya un accèssit del concurs “Haikus matemáticos” de la XVIII Setmana de la Ciència de la Universitat del País Basc.
L’activitat, impulsada pel Departament de Matemàtiques i amb la col·laboració del Departament de Castellà, va consistir en redactar haikus, que són poemes de tres versos amb una mètrica de 5, 7 i 5 síl·labes, originaris del Japó.
Tots els alumnes de 3r d’ESO del centre van participar enviant les seves pròpies creacions literàries, i creant també unes quantes grues d’origami (no hem arribat a les 1000). Tot aquest material es troba exposat a l’entrada de l’institut.
Volem donar l’enhorabona a tots els alumnes participants pel treball realitzat!