Global Scholars Day

El passat dijous 25 de maig vam celebrar el Global Scholars Day, un dia ple d’activitats preparades per l’alumnat de 1r d’ESO. Els alumnes van presentar els seus projectes finals amb l’objectiu de conscienciar a la nostra comunitat escolar sobre la problemàtica de l’aigua. La feina del nostre alumnat es va veure valorada amb l’assistència del president comarcal del Baix Ebre, la regidora d’ensenyament de Tortosa i la cadena SER. Aquí teniu un tastet dels seus projectes. Esperem que us agradin i remoguin consciències.

Volem felicitar a l’alumnat per la seva creativitat, participació i entusiasme a l’hora de dur a terme els projectes.

Enllaç al projecte de 1rA

Enllaç al projecte de 1rB