Festival A CEL OBERT

Aquest passat cap de setmana, a Tortosa, va tindre lloc el 9è festival A Cel Obert d’arquitectura efímera, que durant tres dies ha inundat d’art els patis d’alguns edificis històrics de la ciutat. La temàtica d’enguany era el ritme, commemorant el centenari de la mort del músic Felip Pedrell.

El nostre centre va participar amb el disseny de la proposta Escena Única, una obra col·laborativa on han participat molts centres educatius de la ciutat. La nostra proposta representa un fragment de la partitura rítmica de l’Òpera Els Pirineus de Felip Pedrell, a través d’una representació visual amb material reutilitzat. El nostre alumnat de batxillerat artístic va ser l’encarregat del muntatge de l’obra al pati del Museu de Tortosa.

L’experiència ha estat molt positiva, el fet de participar en un projecte d’aquesta magnitud ha estat una oportunitat per als nostres alumnes. Agraïm la participació de totes les persones implicades en el projecte i que posen en valor l’art i la cultura al nostre territori.