Us informem que l’Institut Dertosa ha rebut una beca del Ministerio de Educación que permetrà a 25 alumnes de 2n d’ESO participar en una estada d’immersió lingüística en llengua anglesa.
Aquesta estada és una acció d’extensió educativa que contribueix a la millora de la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també de les seves habilitats socials i relacionals.
L’estada es farà a l‘alberg Playa Oliva de València entre els dies 9 i 15 d’abril de 2023. Totes les activitats es faran en llengua anglesa i seran supervisades per monitors/es i especialistes en aquesta llengua. Així mateix, professorat del nostre centre acompanyarà l’alumnat durant el viatge i l’estada.
Les despeses de l’estada i de les activitats estan subvencionades pel Ministerio, de manera que les famílies només hauran de fer-se càrrec del cost d’anada i tornada en autobús entre Tortosa i l’alberg adjudicat.
Tenint en compte el nombre d’alumnat matriculat a 2n d’ESO al nostre centre, serà necessari fer una selecció entre tots els interessats, per a la qual cosa es constituirà una comissió que avaluarà les sol·licituds en base a uns criteris, dels quals en sereu degudament informats.
Al document adjunt teniu la presentació que es va fer a les famílies el passat dijous 3 de novembre, en què podreu trobar els criteris que es seguiran per seleccionar l’alumnat.


