Copa Cangur

El dijous 24 de gener alumnat de 2n i 3r d’ESO (amb un alumne de 1r) va participar a la Copa Cangur 2019. És el tercer any que ho fa el nostre centre.

Tot i no haver quedat classificat cap dels dos equips presentats l’experiència ha estat positiva tal com es pot llegir en el missatge que ens han escrit els mateixos alumnes: “Avui dijous 24 de gener hem participat a la Copa Cangur, hem passat una tarda molt intensa, amb nervis, passió i disfrutant de les matemàtiques. Ha estat una experiència esplèndida i inolvidable. Una competició on el companyerisme és la base de la victòria”.

Felicitats i bona feina del professorat que els ha preparat.

Per veure més informació de la prova es pot consultar la web d’Explorium.