Col·laboració amb Càritas a la campanya de joguines

El passat 23 de desembre, les alumnes de primer i segon de Batxillerat Internacional Aroa Gómez, Zoe Almagro, Alba Artigas, Noemí Botella, Ivette Gilabert, Nuria Ferrer, Mar Ventura, Laia Alegria, Júlia Royo i Mar Castells, van col·laborar amb la campanya de joguines de Càritas. De les 9 fins les 11h  van organitzar totes les joguines que la gent havia donat i després, de les 11 fins les 13, van repartir-les totes. Cadascuna d’elles tenia assignat un lloc: la secció de nens, repartir bufandes de regal per a les mares, etc. En total, es van repartir joguines per a més de 140 nens.

Aquesta activitat s’emmarca dintre l’assignatura CAS del Batxillerat Internacional. L’assignatura Creativitat, Acció i Servei és un element fonamental del Programa Diploma del BI. En ella, es dona especial importància a les activitats de fora de l’àmbit acadèmic. La creativitat s’interpreta en un sentit ampli, per incloure una varietat d’activitats artístiques així com la creativitat demostrada per l’alumnat en el disseny i la implementació de projectes de servei. L’acció, a més de la participació en esports de forma individual i en equip, inclou expedicions i projectes a nivell local i internacional. Finalment, el servei inclou activitats de servei a la comunitat.

Aquesta assignatura es cursa  durant els dos anys del BI.