Bicicletada 3r d’ESO – Febrer de 2013

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 13 de febrer els alumnes de 3r ESO van realitzar una sortida en bicicleta organitzada pel departament d’Educació Física juntament amb l’empresa BICISPORTS AUBANELL de Gandesa, al tram TORTOSA-XERTA-TORTOSA (30 Km).

Tot i que van començar amb una mica de vent, l’activitat es va desenvolupar amb tota normalitat gaudint del paisatge que ens ofereix el nostre territori al seu pas per la Via Verda.

Tant els alumnes com els professors valoren molt positivament l’activitat. S’ho vam passar d’allò més bé!