A CEL OBERT_ FESTIVAL D’INTERVENCIONS EFÍMERES

Un any més hem participat en el festival A cel obert. Aquest any hem col·laborat en l’obra DESPUNTANT, obra col·laborativa amb els centres educatius de la ciutat. L’obra descobreix, a partir de la distribució de gomets negres de diferents grandàries, un personatge important de la nostra ciutat. En el nostre cas, la imatge que han confeccionat els nostres alumnes ens ha descobert el retrat de la nostra estimada professora de l’Institut i escultora, Cinta Sabaté, la qual cosa ens ha fet una especial il·lusió. Altres personatges emblemàtics de la ciutat que ens descobreix aquesta instal·lació són Zoraida Burgos, Gerard Vergés, Felip Pedrell… L’objectiu de l’obra és crear la curiositat en els alumnes per descobrir aquests grans personatges tortosins del món de la cultura, i és que el tema que treballa aquest any el festival és precisament la curiositat, i al voltant d’aquest concepte s’han plantejat totes les altres intervencions d’art efímer que hem pogut visitar durant aquest cap de setmana en diferents patis d’edificis històrics de la ciutat de Tortosa.

Podeu veure més imatges al sites DERTOS_ART.