Visita de l’exalumne Quim Melchor

Divendres 23 de març Quim Melchor, exalumne del centre i actual estudiant de Comunicació audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra va realitzar una xerrada per als alumnes de 1r de batxillerat artístic. Els va explicar tot l’entramat de la carrera universitària, però sobretot els va parlar de fotografia i cinema, dos dels interessos principals dels nostres alumnes. Va fer cinc cèntims de les diferents assignatures, així com va parlar de la vida universitària. També vam realitzar un interessant debat sobre els diferents treballs de recerca que es poden realitzar a redós dels curtmetratges o els treballs fotogràfics. Sens dubte, li agraïm les seues explicacions que poden obrir camí als nostres alumnes.