Visita de Jaume Rocamora

Dijous 11 d’abril els alumnes del batxillerat artístic i escènic de 1r i de 2n varen rebre la visita de Jaume Rocamora, pintor tortosí amb renom internacional. Els va fer cinc cèntims de la seua trajectòria de formació artística i posteriorment professional. L’alumnat va escoltar atentament les experiències d’un dels artistes catalans més prestigiosos de l’actualitat. També els va ensenyar algunes mostres de la seua obra. Ens suposa difícil enquadrar-lo dintre d’un moviment artístic ja que compta amb obra força variada. Els va anar explicant els diferents processos de creació d’elements geomètrics i circulars, entre molts altres comentaris. Agraïm al gran artista Rocamora que hagi passat pel nostre centre per tal de fer una interessant xerrada a estudiants d’art que tenen molt a aprendre i a escoltar. Tot un plaer i tot un honor!